torstai 6. kesäkuuta 2013

Koulussa, kun muut lomailee

Äitiysloman ja hoitovapaan johdosta olen opinnoissani hieman jäljessä. Parhaillaan istuskelen vanhan Turontalon tietokoneella ja yritän keksiä hirveän hienoja painokuoseja. Yksi ongelma minulla kumminkin on.. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa painokuosien vääntäminen. Neulesuunnittelu tuntuu tällä hetkellä siltä omalta jutulta.

Ja sitten asiaan: Väänsin sitten painokuosin neuleisiin liittyen ja ajattelin sen sopivan blogin taustaksi paremmin kuin valmiit taustat. Väri on vielä vähän hakusessa, sanokaas onko tausta liian tumma? Minun värejä siinä ainakin on enemmän kuin edellisessä... Täydellinenkään se ei ole, mutta mitäs tämmöisen motivaatiovajavaisen painokuoseilta voisi odottaakkaan...

4 kommenttia:

  1. No ei miusta ainakaan oo liian tumma, pikemminkin kirkas! Mut just hyvä :)

    Kaledo Knitilla saa aika hyvin tehtyä myös kuosien aiheita, vinkvink ;) Voit yhdistää neuleen ja kuosin! (Tunnen tuskasi, miutakaan ei oikein kuosit jaksanu kiinnostaa...)

    VastaaPoista
  2. Minä en painokuosien suunnittelusta tiiä yhtään mitään, mutta mun silmään tuo tausta näyttää ihan asialliselta :-D.

    VastaaPoista
  3. Kiitän kommenteista! Alkaa silmissä jo vilisemmään kakíkenmaailman kuosit. Onneksi tämä oli viimeinen aherruspäivä, eikä tarvitse palata koulujuttuihin, kuin vasta syyskuussa:)

    VastaaPoista
  4. Kivalta näyttää kuosi, eikä ole liian tumma minustakaan!

    VastaaPoista